• Grupa E Facebook
  • Grupa E Linkedin

Zdalna pomoc dla klientów

Zdalna pomoc dla klientów to innowacyjne rozwiązanie oparte o korzystanie ze specjalnie przygotowanego programu. Dzięki niemu możliwe jest zdalne połączenie stacji komputerowej klienta z naszymi serwisantami. Usługa zdalnej pomocy jest skuteczną, szybką i bezpieczną formą rozwiązywania wielu codziennych problemów, wynikających z użytkowania systemów informatycznych. Zdalne połączenia z infrastrukturą klienta są realizowane z wykorzystaniem bezpiecznych połączeń szyfrowanych VPN.

Jak działa program pomocy zdalnej?

Program zainstalowany na urządzeniu należy uruchomić, a następnie przekazać dane dostępowe (identyfikator oraz hasło) do jednego z naszych techników w celu połączenia się ze stanowiskiem klienta. Zapewniamy w pełni bezpieczne realizowanie usług serwisowych obejmujące rozwiązania w przypadku:

Zapraszamy do skontaktowania się z nami również w przypadku innych problemów zarówno z siecią, jak i ze sprzętem komputerowym i multimedialnym.